En gång var hon jobbig!!!

Jobbat, varit på stan och handlat presenter. Fikat hos Ann-Sofie som fyllde 35 år idag. Grattis!

Det var varmt att gå på stan idag. Dog nästan. Tack och lov hade jag båda mina bästa tjejer med mig. Skrattade mycket. På en affär skulle Amanda spela som hon säger "mongo". Det gick åt skogen då jag sabbade alltihop med att träffa en av mina favorit bloggare och såg till att han fick svara på våra frågor. Amanda spelade dock inte onormal just då. Tack och lov! Eller så var det just det vi gjorde. Usch! Vi blir så vansinnigt larvigt tramsiga vi tre när allt blir knas.

Hur som helst handlade vi det vi skulle. Presenter till både Hanna och pappa Niclas. Imorgon blir det skönsång för världens bästa 18-åring! Fattar inte hur det gick till. Tänk att för 18 år sedan låg man på BB och kämpade järnet för att den där ungen skulle komma ut. Kom ikväll på en sak. Såå jobbig som hon var i just den stunden så jobbig har hon inte varit i närheten av att vara sedan dess. Efter 30 timmars jobb, alltmedans hon vägrade att komma ut, kom man fram till att jag var för smal i bäckenet och att skulle den ungen komma ut nån gång, så fick det bli med snitt. ÄNTLIGEN!

Hon är fantastisk vår Hanna!!!
Jag älskar henne så grymt mycket och hon är en av de finaste personerna jag känner.

Nu är paketen inslagna. En dusch väntar och sen blir det sängen. Ska upp tidigt och till arnö för att käka frulle och sjunga.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0