Vinst & förlust

F95 vann sin match i Flen med 9-0 vilket alltså betydde att Rumpan höll nollan och gjorde en assist.
Skönt att det gick bra. Var orolig att hon skulle tro att det var lätt eller att de andra tjejerna i laget skulle förlita sig på henne för mycket.


Den finaste av alla målvakter.
Flera år gamalt kort men ändå...

H1 förlorade mot TT. Ganska väntat om man får säga så. Inte så att jag inte hoppades på vinst men det är nått som har saknats eller fattats på sista tiden. Sist jag såg dom spela hemma i sporthallen tyckte jag glädjen var mindre än tidigare. Det var inte med samma stolthet, inte med samma go som tidigare. Kanske gick det för lätt inledningsvis. Man kan spekulera i det oändliga. Kanske är det just det man ska ge fasen i att göra och bara köra. Oavsett. Onyx H1 har gjort mer än man kan förvänta sig denna säsong. Repa mod nu och ta tillvara på den sista delen av säsongen.
Gör nått bra och kul av den!

Nu tjatas det om en stor fet påse godis...så jag får väl offra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0