Vilken klok människa...

Eftersom jag sedan länge är kär i Jonas Gardell eller åtminstone i hans sätt att skriva (förbannat tryggt att gå och vara kär i någon som jag helt garanterat aldrig någonsin, oavsett vad som händer, kommer kunna få det minsta intresserad av mig) måste jag ännu en gång länka till ett av hans dagboksinlägg. 

Så bra. Så fyndigt. Så tänkvärt. Skönt att plocka fram ur hjärn-arkivet när man tycker man gjort eller sagt nått mindre smart och känner sig som världens sämsta.

Hanna! Just det här MÅSTE Du läsa. Brukar sällan ge order men det här är en sådan. Inte för att Du är världens sämsta  utan för att Du alltid är världens bästa!

Kommentarer
Postat av: B-lund

Riktigt bra skrivet av honom!

2009-01-28 @ 20:58:31
URL: http://theresemberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0