Äntligen...lite pigg!

Nu, kvart över ett på natten mår jag äntligen lite bättre. Eller rättare sagt. Så här bra har jag inte mått sen jag insjuknade i söndags morse.

Anette och jag skulle ha gått på bio ikväll. Av detta blev ingenting. Tur det med tanke på hur jag tillbringat kvällen kvidandes i soffan. Har dessutom förstått att även Anette blivit dålig så vi får boka ny tid. Jag blir hemskt pepplig när jag är sjuk. Nästan som en man som är förkyld faktiskt. Då fattar Ni killar som är inne och läser hur jag mått och Ni tjejer förstår hur jobbig jag blir.

Ikväll har dock Janne förbarmat sig över mig och varit här en stor del av kvällen. Hoppas inte han insjuknar nu. Han tvingade i mig fyra piller. De första två sköljde jag ner med vatten och spydde upp innan dom hann ner i magen. De andra två sköljdes ner med blåbärssoppa vilket funkade bättre och så har jag fått lite, lite kaffe. Janne tvingade mig att dricka med mjölk!!!! Tror det var mest mjölk och väldigt lite kaffe i koppen men låt gå då. Jag fick iallafall känna kaffesmaken och huvudvärken har försvunnit. Tack Janne för att Du orkar bry Dig om mig trots att jag är så jävla jobbig när jag är sjuk.

Säger GOD MORGON till alla Er som har vett att sova på nätterna och tvingas upp på morgonen!
Vi hörs imorgon...Pigga & glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0