Är det måndag idag?

Har nu sovit i ett och ett halvt dygn. Mer eller mindre. Trodde igår kväll att nu får jag svårt att sova i natt, när jag sovit hela dagen. Men icke. Har sovit, haft frossa och kallsvettats hela natten.
Såg lite, lite sport under gårdagen. Lyckades hålla ögonen öppna korta stunder.  Hann se jublet då Sverige expoderade på bandyplanen och spöade Ryssland med hela 6-1 och vann VM guld. Det var nog ungefär det jag orkade registrera.

På förmiddagen, klockan elva ska jag ta mig ner till vårt lägerboende och träffa Helena och OIK's Anders för att infomera och lämna nycklar. Känns just nu som att bestiga ett högt berg. Å andra sidan så kan det bli ett test.

Jag tror fortfarande att jag ska vara tillräckligt pigg imorgon kväll för jag vill verkligen gå på bio med Anette. Men jag tar en timme i taget och så får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0