Imorgon blir det fart på handeln igen!

Efter en dag på tillfälligt besök i arbetslivet känns det som om jag skulle kunna vara där lite oftare. Kul att träffa tjejerna även om det är otroligt lugnt just nu. Det märks att folk inte fått nån lön sedan jul. Dessutom längtar man nog efter lite vårskor.

Hanna har varit i skolan idag och är nu och tränar. Hoppas hon fixar det. Tyckte hon kunde ha nöjts sig med att ha haft två pass i skolan men hon ville absolut försöka och då kan jag inte göra så mycket. Ska förbereda mat straxt (lax , räkor, romsås och bulgur) och så blir det en ny spännande handbollsmatch framför tv:n.

Nyss ringde grannen på och påstod att att vi skulle ha styrelsemöte. Nu!
Jag har inte hört ett ord om nått möte. Men hon envisas med att dom sagt till mig och att jag glömt bort det. Blev riktigt sur. Stå inte och säg att jag inte kommer ihåg saker jag aldrig hört. (jag glömmer ju tillräckligt ändå) Om jag hört det hade jag naturligtvis sagt att jag glömt det. Envisa människa!

Kommentarer
Postat av: DC

Så Lungna sig lite, ingen idé att bli upprörd för det blir ju inte bättre för det.

2009-01-22 @ 23:02:00
Postat av: Monika

Jag vet DC...varför lägger man energi på det som man ändå inte kan påverka? Eller varför visade jag inte hur sur jag blev. Nä, för Monika är så hövlig så man kan kräkas.

2009-01-22 @ 23:44:07
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0