Tidig söndagmorgon...

Idag är det mörkare än vanligt. Kan det bero på att det är söndag och att lampan tänds senare då? Att tanken är att människan ska helga vilodagen och sova ut? Att ljuset inte behövs då?
Här är vi iallafall vakna. Inte för att att gå till kyrkan utan för att Hanna är på väg till Eskilstuna för att möta Mesta med
sitt D2. Fy för tidiga söndagsmatcher.

Nu blir det dusch för undertecknad och sen blir projekt: "få upp nästa barn ur sängen". Amanda ska med F95 till Flen. Jag ska bara skjutsa till sporthallen. Sen åker hon med nån annan dit. Jag skulle kunna åka med men avstår idag. Det är lätt att det blir mycket innebandy för att det är så kul men rätt som det är har det blivit för mycke så jag försöker rensa bort några matcher och bortamatcherna går bort först. Tror att några åker och kollar H1 idag. En viktig match som jag följer via datorn.

Vi hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0