Tänker inte bli sjuk!!!!!!!!!!

Är livrädd för att bli sjuk. Tycker alla Hannas vänner är sjuka just nu. Tror dom smittat varandra med kräksjukan. En efter en insjuknar dom. I går ringde dessutom världens bästa Malin och berättade att hon och yngsta sonen varit riktigt dåliga. Tydligen alla på hennes jobb också. Jag vill INTE bli sjuk. Hör Ni det!?

Imorgon flyttar Hanna till pappan och lämnar hon mig här själv med alla kräkbaciller kommer jag kalla tillbaka henne på stört. Tänker inte ligga här och spy själv. Hör Du det Hanna!

Jag vet att jag låter överdriven och hysterisk nu. Smitta i sig är inget jag oroar mig för. Utom då det gäller maginfluensa och liknande. Jag hatar nämligen att kräkas.

Men än så länge är jag frisk. Har varit ute i dryga timmen ikväll och njutit av en promenad runt Ockle. Måtte snön få ligga ett tag till. Det är så fint ute!

Nu ska Monika sova!

Ska bara sjunga en liten sväng för Bertil först och säga; Grattis på 53-års dagen!


Kommentarer
Postat av: Anette

Det blir han säkert glad för. Jag har klarat mej från kräksjukan,det kommer du också att göra!

2009-01-09 @ 07:20:34
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0