Tänk om......

jag skulle kunna lära mig att hålla tyst ibland. Fast å andra sidan håller jag tyst så många gånger när jag kanske borde säga ifrån så det kanske jämnar ut sig. Kanske!

Har hämtat barn på arnö och fraktat dom till träningen då Nicke är på styrelsemöte ikväll.
Ska glo på Guldbaggegalan nu och se vilka filmer jag borde ha sett under 2008. Brukar alltid ha missat flera stycken som kritikerna tycker att man borde ha sett. Det blir fruktsallad i tv-soffan ikväll. Till denna ska jag dricka c-vitamin för att ge min kropp en riktig vitamin chock.

Ses sen då...


Kommentarer
Postat av: Anette

Har det "hoppat grodor"?

2009-01-12 @ 21:03:24
URL: http://tette.1958.blogg.se/
Postat av: Monika

Nja. Inte groddor på så vis. Men jag kunde ha valt ett bättre tillfälle att framföra vissa saker på. Men man inte mer än människa.

2009-01-12 @ 23:43:05
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0