Spökar det?

En kudde har försvunnit från min soffa.
Var helt säker på att det var fyra kuddar med själva stommen när jag köpte den på IKEA. (var annars?) Efter att ha letat en del samt frågat mina barn om dom råkar veta var den tagit vägen och fått svaret "ingen aning" så började jag tvivla. Tänkte att jag minns väl fel. Det var väl bara tre kuddar då. Jag är lite snurrig och kan ju komma ihåg fel. En kudde av den storleken försvinner ju inte bara som ett litet kvitto eller så.


Men nu har jag kollat på IKEA's hemsida. Här är min soffa och i den ligger fyra (4) kuddar!!!
Så nu är frågan: Vem  har stulit min kudde?


Kommentarer
Postat av: Tobbe H

Vad fint du fått det på din blogg. Supernice..!



Kan väl berätta för dig här, att jag hoppat av H3 sen jag inte fått det jag lovats...nämligen betalt..! Tyvärr ! men, men...

2009-01-07 @ 01:07:56
URL: http://brytfel.blogg.se/
Postat av: Helena

Monika...kuddarna kanske hamnat på samma ställe där gafflarna& knivarna är..:-)

2009-01-07 @ 09:35:12
URL: http://innebandymorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0