Snart är det mörkt igen

Det gäller verkligen att ta tillvara på de ljusa timmarna på dygnet just nu. Inte sova hela dagarna fast man är uppe mycket längre än vanligt. Idag blev det uppgång tidigt för att ta emot gästerna på lägerboendet. Ett härligt, stort gäng orienterare som ska bo där hela helgen. Kul!

Nu ska jag, motvilligt men ändå, vispa runt med dammsugaren en sväng. Senare kommer tjejerna hit och då blir det liv i lägenheten igen. Skönt! Har massor av jobb till dom. Först ska dom ska få lära sig scanner-kopiator-skrivaren och vidare lära mig. Sen ska dom hjälpa mig att göra om bloggen. Vad glada dom ska bli över att ha något att göra!!!

Kommentarer
Postat av: Monika

Måste testa att kommentera...bloggen verkar ha drabbats av nått 2009 virus som gör att inlägg ramlar bort och kommentarer inte syns. därför TEST!

2009-01-02 @ 14:20:12
Postat av: stefan

Jag kan också testa så att det fungerar som det ska. Det är inte mer än rätt att sätta tjejerna i arbete när de kommer hem till dig. haha

2009-01-02 @ 14:32:09
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0