På rätt köl igen!

Batteriet är bytt. Världens bästa Niclas kom ner och satte in ett nytt och nu är jag en fungerande mamma igen.
Tack snälla!

Tvätten hänger på tork i tvättstugan så snart finns rena kläder i garderoben igen.

Kylskåpet har jag fyllt på så vi blir mätta idag också.
Håller dessutom på att göra en egenhändigt ihopkokad soppa.
Huslig jag är då!

Nu är Hanna på träning. Viktig match för D2 i helgen mot Södertälje. Tror alla Onyx lag har viktiga matcher i helgen.
Kul att det är igång igen så jag slipper åka till Uppsala för att se Onyx spela innebandy.

Tvättstugan nästa!

Ja just det: Efterlyser svarta knoppar till Helenas nymålade möbel som nån stulit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0