Let's Dance

Jaha så åkte Blondin-Bella ut då. Fast jag tyckte Hasse Aro, Kitty  och Scott var mycket sämre.
Scott är faktiskt så dålig så jag skäms. Morgan är en klar favorit. Hans blick påminner om en busig pojke och hans kropp om en liten gubbe. Åh så dansar han riktigt bra! ( de sista en liten liten detalj i just det här programmet)

I morgon blir det innebandy hela dagen. Minst fyra matcher, kanske mer.
Lycka till alla Onyx lag!

Nu ringde Rumpan och frågade efter målvaktströjan.
-Jo, den ligger här i lådan.
-Va bra då glömde jag den inte i Flen, säger ungen då.
Undrar vad hon tänkt att jag skulle ha gjort om den hade varit i Flen?!

Nu ska jag se ett inspelat avsnitt av "Mästarnas mästare". Sen sova.
Må gott!


Kommentarer
Postat av: Anette

Lägga dej redan, jag är vaken fortfarande! Visst är dom rara dom små barnen. Håller med ang. Scott, han borde väl vara van att dansa!

2009-01-24 @ 00:04:21
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0