Jag gör fel...

Läste i morse på Metrobloggens första sida att utan bilder i varje blogginlägg kan man i stort sätt lägga ner hela grejen.
Okej! Tack för den. Anledningen är nämligen den, enligt de mest lästa blogginnehavarna, att människan är för otålig för att läsa sig till en upplevelse utan dom vill ha bilder. Är vi så slöa? Har det gått så långt? Stimuleras vi inte längre av det skrivna ordet utan måste ha bilder och filmer för att hjärnan ska kunna se hur det är? Tänker människor bara i bilder numer, aldrig i ord?

Jag håller inte med. Eller rättare sagt, jag kan ju inte säga att dom har fel, dom har ju så många nöjda (och missnöjda) besökare varje dag, men jag jag tänker fortsätta skriva blogg och inte fota blogg! Även om jag säkert kommer läggga in bilder, då jag har lust och tycker texten kräver det, även i fortsättningen så kommer min blogg att domineras av text.

Bara så Ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0