Idag blir det lugnt!

Idag gör jag inte många knop.
Vaknat tre gånger i natt vilket i och för sig kan förklaras med att Hanna varit iväg på fest. Trots att hon bor hos pappa den här veckan så sover jag alltid lite oroligt innan jag vet att hon är hemma i gott skick. Fick sms från Nicke så framåt morgonen somnade jag in lite bättre men vaknade tidigt av mig själv vid åtta. Ont i skallen. Gick upp och drack kaffe och tog ett par tabletter. (Det blev för lite kaffe under gårdagen, kan få ont i skallen då) Frös som en idiot och tog till sist febern. Drygt 38 grader. Stackars lilla mig. Kröp ner igen och sov några timmar till.

Känner mig nu lite piggare och har gjort den stora bedriften att ta mig ifrån sängen till soffan. Tack och lov finns det massa skidor och handboll att roa sig med.

Vi hörs senare.
Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0