Höga förväntningar på sina barn. Jag?

Läste nyss om den för mig  nya stjärnan i handbollslandslaget Dalibor Doder. ( ny fast han spelat 79 landskamper, fy på mig) Ett stycke som gjorde att jag var tvungen att stega in till äldsta dottern, spänna ögonen i henne och säga:
-Du vet vad jag förväntar mig av dig idag va?
Hon tittar förskräckt upp på mig med en orolig och anings matt blick. Jag ser att hjärnan går på högvarv och att hon försöker komma på vad hon borde komma ihåg att göra idag. Jag ser att det är tomt!
-Jo men lyssna här säger jag och läser högt ur SN.




-Doder låg i sängen i hela söndagen med ont i magen. Dagen efter går han ut på planen och spelar magisk handboll och gjorde elva mål. Bara så Du vet Hanna. Det är ingen ide att tro att man får ta det lugnt bara för att man har varit sjuk en dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0