Hemsidor

Idag ska jag börja planera för upplägget av lägerboendets hemsida. Kommer självklart länka till den så fort vi fått lite ordning på den.

På tal om hemsida så har Janne öppnat en sida där han samlar alla sina bilder. Mycket bilder från Onyx alla innebandylag finns att beskåda. Att ta bra bilder i sporthallar är oftast svårt. Tror att det är ljuset som många gånger ställer till det. Det och det faktum att objekten inte står still en endaste sekund. Janne kämpar dock på och det blir bättre och bättre. På sidan finns förutom bilder på Onyx olika lag även en del andra bilder. Massor av underbara bilder från när vi var i Loftsdalen för ett och ett halvt år sedan. Lägger ut några smakprov här. Vill Ni se mera så besök Jannes hemsida.



Världens bästa "Rumpan" i mål.



H3. Anton väl?



P94 laddar



Till vänster Herr ordförande i sekretariatet. Någon med större engagemang för Onyx går inte att hitta. Har dessutom en förbaskat trevlig fru.
(och nej han skulle ALDRIG meddela sin avgång via ett SMS som en liten lort)




Underbar bild på Sveriges högsta vattenfall, 125 meter höga Njupeskär.
Vill man så kan man gå runt fallet men tro inte som jag, att det  är typ 150 meter upp och 150 meter ner.
Det blir en rejäl promenad på dryga milen i terräng som inte bara går uppför utan det är tokbrant. Var vid den tidpunkten skapligt vältränad men jag har aldrig varit så slut i benen i hela mitt liv.
Vore nog toppen att lägga försäsongen där!!!



Men det är värt varje tungt steg och all mjöksyra när Du väl är uppe på toppen.
En av de vackraste platserna jag någonsin varit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0