God Morgon

Hur behandlar livets vindar Er idag?
Blåser det inte alls? Nähä. Ja, jag har inte stuckit ut nosen utanför dörren än. Det är tidigt. Håller på att ställa om mig till en vecka med skolbarn. På fredag dyker det upp två galna blondier (fast den ena är nästan lite brunett, fast det är fusk och räknas inte) och livar upp min tillvaro. Längtar verkligen efter de där två nu.

Fick just ett sms. "Blir hemma idag, får inte på mig skon".
Stackars Janne och hans lilla tå. Åh, jag får lite dåligt samvete igen. Män som är sjuka är ingen lek. Tur att han har fått en hemsida att leka med. Ska berätta mer om den när han hunnit få lite mer ordning på den.

Om jag skulle ta och äta frulle nu. Skulle inte haft något emot att ha sovit på hotell inatt för då hade jag haft en sådan där fantastisk fruksotbuffé uppdukad, en trappa ner, nu. Tror att det är frukosten som är det bästa med att bo på hotell. Men nu får det bli de vanliga. Den vanliga filen, i det vanliga köket, med den vanliga tidningen.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anette

Vaken redan?

2009-01-14 @ 07:17:26
Postat av: Monika

Ja jag vet...Det är helt rubbat.

2009-01-14 @ 07:25:02
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0