God morgon världen

Är väl Hypokondriker men känner mig allt lite svag idag. Magen är orolig på nått lite svårdefinierat sätt. Men det är nog inbillning. Har massor av innebandy jag vill se i helgen och tänker inte bli sjuk.

Har en fråga som jag vill ha svar på. Antar att det är Ni som har egna bloggar och som har lite koll på Era egna besökare som kan ge mig svaret eller åtminstone en liten fingervisning.

När jag började blogga i slutet av oktober så hade dottern bloggat ett bra tag och jag tänkte mest att jag ville prova. En kul grej att testa då jag ändå hade lite tid över. (hade hellre provat ett välbetalt jobb, jag lovar) Från början skrev jag bara för mig själv men allteftersom tiden gått har det här med antal besökare blivit allt intressantare. Jag vet, det är lite töntligt och lite fjantigt men jag är väl ett ego som gillar att få bekräftelse på nått vis. Tycker det är jätte häftigt att se att stapeln över dagliga besökare ökar hela tiden. Inte för att jag har en aning om vilka som är här och läser och inte heller hur man hittat hit.  De flesta kommenterar ju inte inläggen, vilket man inte heller behöver. Men nu till frågan. Hur många läsare, har "normala, dödliga bloggare"? Menar nu inte Blondin Bella och Co. Dom spelar liksom i en annan division. Dom har ju antal kommentarer på ett (1)  inlägg som antagligen kommer motsvara mina besökare under en livstid. Men Ni andra som spelar i typ division 6. (för det är väl där man börjar? och sen vinner man den serien och får gå upp i 5:an)

Har dessutom kollat upp det här med att lägga in en räknare på sidan men de verkar opålitliga, de små rackarna. Var nyss på en sida och "råkade" uppdatera sidan och vips så hade jag registrerat ytterligare ett besök. Tänkte att det kan nog vara så att nån annan var inne och läste och "råkade" klicka en gång till och vips så hade sidan ytterligare fått en besökare. Ajdå! Har lite dåligt samvete över att jag sabbade statistiken på dennes sidan men jag vara bara tvungen att testa.

Nu ska jag äta frukost för att testa magens kapacitet. Kanske även de testet gör att jag får ställa mig i skamvrån.
"Jag är inte magsjuk, jag kan äta"....


Kommentarer
Postat av: B-lund

Jag har väl ett medelvärde på ca 20 läsare.. Men jag är väl i typ Korpen:D

2009-01-09 @ 16:10:52
URL: http://theresemberglund.blogg.se/
Postat av: Monika

Tess! Ber om ursäkt hade glömt att Korpen finns också. Finns det olika divisioner där också eller?

2009-01-09 @ 16:19:44
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Tobbe H

Man kan även äta korv i sporthallen..typ..! =)

2009-01-09 @ 16:33:43
URL: http://brytfel.blogg.se/
Postat av: B-lund

Det vet jag faktiskt inte.. Måste kolla upp det:)

2009-01-10 @ 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0