Fredag och för många; Äntligen helg!

Inte för att arbetsveckan varit så där väldans lång men det verkar ändå som om det är skönt med lite ledigt.

För mig innebär helgen innebandy. Under morgondagen är det tre matcher jag ska hinna med att se. D2, H3 och H1.

Har nyss varit ute på en promenad i Ockle. Fördelen med att gå ut och gå när det är mörkt är att då kan man/jag glo in till folk och se hur dom har det. Ja inte bryr jag mig om vad dom käkar till middag utan det är mer inredningen jag synar.  En del har det rysligt fint och jag blir avundsjuk men samtidigt inspirerad att fixa och trixa hemma. I en del hus och fönster ser det så gräsligt ut så dom borde vara tvungna att sälja huset om dom inte är mer intresserade. (lite hårt kanske, men nästan)

Nu blir det fredagsmiddag och cola light (slår på stort så här på fredagen) och sen måste vi ju se Let's Dance. Ska ge Er ett utlåtande angående årets dansare senare. 

Hungrig, hungrig hungrig!


Kommentarer
Postat av: Helena

Inga Crepes kvar?

2009-01-09 @ 19:44:37
URL: http://innebandymorsan.blogg.se/
Postat av: Monika

Jodå. Massor av creps kvar men vi försöker pilla i oss lite annat också.

2009-01-09 @ 20:48:43
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0