En massa innebandy överallt

....och jag har valt att sitta hemma. Tro det eller ej!
H1 spelar träningsmatch mot Nykvarn i sporthallen. (Hanna är där) P93 spelar cup i Norrköping. (Amanda är där)
F15 och P15 spelar SM i Linköping. (Jocke Bergman, Malin Gadd och Ullis Thorén representerar Sörmland från Onyx sida) Hade jag fått välja hade det nog varit i Linköping jag varit idag. Men eftersom jag ansvarar för lägerboendet den här helgen så får jag avstå från att lämna staden. Men jag klarar mig! Jajamensann foten i kläm!

Ska nu ta en promenad bort till boendet och checka ut gästerna. Bilen min är trött och behöver ett nytt batteri är jag rädd. Vi har statat med startkablar flera gånger men den orkar inte igång när vi väl stannat. Sånt är livet.

Gårdagens firande av lilla pappa var mycket trevligt. God mat och trevliga människor. Hoppas pappa var nöjd med sin dag.

På med långkallsonger, raggsocker och och mössa. Bit ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0