Dokumentär ikväll

Ska kolla på dokumentären om Höjdhoppar Holm ikväll. Har kollat på en massa skidor idag. Älskar när det håller på så där hela dan och man behöver bara sitta och bli serverad. Anja Pärson vann sin 40:e världscups seger idag. Jag som nästan trott att hon lagt ner. Sen var det skidskytte. Häftig sport. I ena sekunden ska man ge allt fysiskt på skidor för att i nästa stund vara tok koncentrerad på att skjuta med en puls som fortfarande dånar i kroppen. Christer Ulfbåge hade Magdalena Forsberg som bisittare. Tycker oftast det är kul och att det blir bra när någon som själv varit utövare av sporten kommenterar. Roligast var när Magdalena jublade över en av svenskornas skytte.
-Åh, jag blir sååå imponerad, säger Magda.
Kul med en sådan ödmjukhet från en som varit helt outstanding i sin gren och som vi andra imponerats av i många år.


Kommentarer
Postat av: Anette

Inte behöver du få ångest, jag får det däremot

2009-01-18 @ 22:42:44
URL: http://tette.1958.blogg.se/
Postat av: Anette

Inte behöver du få ångest, jag får det däremot eftersom jag håller på så här...på jobbet tycker dom att jag ska söka för det...förra helgen städade jag badrummet, i 4 timmar...

2009-01-18 @ 22:44:28
URL: http://tette.1958.blogg.se/
Postat av: Niclas

Då måste det vara rent nu :) Anette tänk på att skriva in din adress rätt. Den rätta är http://tette1958.blogg.se/

2009-01-18 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0