Dagens första inlägg...

...och det är efter lunch. Sovit som en kratta inatt. Som en kratta? Säger man så?
Hur som helst så har jag vaknat hundra gånger. Ett tag var jag på väg att gå upp och lämna kudden till sitt öde. Hatar att inte få sova ordentligt. Det är en sak att man behöver x antal timmars sömn för att fungera normalt men att ligga och tvinga sig igenom en natt, i en annars underbart skön säng, utan att egentligen sova. Det är verkligen slöseri med tid!

Har nu uppdaterat mig så jag är med i vad som händer i världen. Dvs jag har läst bloggar och läst bilddagboken. (för det är väl den viktigaste världen?) Ni anar inte vad man kan få bra koll på alla ungdomar med hjälp av just den sistnämnda. Ni som är föräldrar borde lägga lite tid på att läsa lite mellan raderna där. Har läst SN också och konstaterat att Onyx får mycket utrymme, vilket glädjer mig. Att jag sen inte håller med om allt som står där är väl inte heller det, någon större överaskning.

Senare idag ska jag avhandla ämnet speglar om det kan vara något Ni funderat Er sömnlösa över!?
Ses sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0