Bryt ihop eller bit ihop?

Hade tänkt skriva ett lite lagomtrevligt sista inlägg för dagen men känner mig inte så trevlig. Råkade läsa på några bloggar och kände att jag blev arg, upprörd och ledsen. Allt på en gång!
Vissa personer skulle man vilja förklara ett och annat för. Men det gäller att välja sina strider och att vinna debatter i gästböcker och kommentars-fält är helt omöjligt så det är bara att tiga.

Imorgon ska Hanna försöka gå till skolan igen. Förhoppningsvis vänder det nu och hon blir pigg och kry igen. Kan vara bra för mig om hon går. När hon är hemma och är sjuk ramlar jag in i samma slöa, dåsiga rytm. Idag när jag tänkte sätta igång och göra lite nytta kliver hon ur sängen och sätter på "Sex and the city". Ja då kröp ju jag också upp i soffan med täcket och gjorde inte ett dyft på ett par timmar. Men filmen var bra och sakerna finns väl kvar?! Jodå, strykhögen ligger där den ligger. Helt orörd!

Amanda flyttade till sin pappa ikväll. Trodde jag vant mig men jag saknar henne redan. Tomt!
Skönt att Hanna stannar ett par dagar till.

Nu ska jag lägga kinden mot kudden och sova sju kvart i timmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0