Big Brother!

Vi tycker olika, äldsta dottern och jag. Ialla fall i frågan om Big Brother.

-Har tänkt och Big Brother är nog den enda sopan jag skulle kunna va med i, säger Hanna.
Svarar blixtsnabbt.
-De är den enda sopan jag INTE skulle tillåta Dig va med i.

Jag förstår vad hon menar. En sjuk utmaning att gå in i ett hus och vara totalt isolerad. Antagligen händer det mycket med personer som klarar att vara instängda i 100 dagar. Jag förstår att det skulle kunna vara lockande att testa.

Men jag skulle bli tokig på att se henne där inne. Tokig på allt knas ett uttråkat gäng hittar på. Tokig på att produktionen langar in sprit för att  få lite bra tv. Tokig på att se henne sitta i bikten och grina. (jo, för det gör dom flesta där inne)

Nähä Du Hanna! Mycket kan jag ta men det blir inget BIG Brother för Dig!
Tror inte hon skulle vilja om det blev aktuellt heller men jag måste sätta ner foten lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0