Är MAKULERAD billigare?

Har tagit mig igenom månadens största nöje och betalt räkningar. Bäst att göra för annars får man Fru Inkasso på sig!

Jag har valt att ha vissa räkningar via autogiro så dom dras automatiskt. Det kan ju vara lite smart så man slipper den där extra faktura kostnaden på 26 spänn. Tror iallafall att det var det som Com Hem lockade med när dom erbjöd denna tjänst. Eftersom dom då skulle slippa skicka räkning så skulle dom inte behöva belasta mig med nån extra kostnad.
Det fungerar utmärkt men dom skickar ändå ut en fakura varje månad. Med enda skillanden att det nu står Makulerad på inbetalningsavin längst ner. (eftersom jag betalar via autogiro) Jag undrar om det var själva siffrorna som tidigare skrevs längst ner som kostade 26 spänn och att Makulerad är billigare att skriva eftersom det annars måste vara samma kostnad för dom. Ja ja. Det är inte min ekonomin, utan deras. Men man kan ju undra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0