Äntligen lite tid...

Jag är trött nu och ska straxt krypa ner i sängen och lyssna till Rumpans snusningar. Jo, hon låter men hon snarkar inte. (vilket hon påstår att hennes mamma gör)

Sov länge imorse och vi åt brunch vid elva. Riktig hotellfrukost och massa tjej-snack. Ett bra sätt att börja dagen på.
Sen blev det trängsel i badrummet då tre tjejer skulle duscha ungefär samtidigt. Det finns nackdelar med att bara ha ett badrum men det finns fördelar också. Det är lås-förbud och alla får fritt tillträde att göra vad man ska vilket automatiskt leder till att man umgås väldigt nära. Det är okej en helg men på vardagarna kör vi mer "ta-en-kö-lapp" och vänta på Din tur. Vi är rätt osociala då alla ska iväg på sitt.

Dagen har tillbringats i sporthallen. Vad vi gjorde där? Gissa!
Japp, det blev ett par innebandymatcher. Först P93 som borde vunnit men förlorade. Tyckte dom hade det mesta av spelet men Nyfors gjorde mål på de få anfall det fick till. Sen satt jag i seket på H6 match med Nicke. Vinst med 6-4 som skulle ha varit större målmässigt. Tyckte killarna gjorde en okej insats. Roligast att se idag var Robin X 2. Holmström (eller om han heter H-berg eller H-gren. Janne har kallat honom för allt så jag har glömt vilket det verkligen är) är enligt mitt tycke riktigt häftigt att se på planen. Undrar om han egentligen inte är för bra för div 6? Robin "Bävern" Johansson gjorde en av sina bästa matcher. 

Ikväll har det varit lugnt. Korv med bröd och glass. Amanda har varit hos pojkvännen och blev motvilligt hämtad skapligt (dom är så kära de där två) då hon ska upp tidigt och spela match imorgon. Samma gäller för Hanna. Alltså tidig kväll!!

Nu däckar jag också så jag orkar upp och serva mina tjejer imorgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0