Imorgon kommer vår bästa Hanna hem

Imorgon kommer Hanna hem till oss igen. Åh, vad jag längtar efter den ungen.

Har pratat med henne i telefonen fyra gånger idag och jag tror att hon längtar hem till oss nu. Hur bra hon än haft det. Det tråkiga är att det är sjukt i gänget. Lider med dom som har halsfluss och ändå mer med de tre som spyr och mår illa. Klart man vill hem när man inte mår bra. Då vill man hem till sin säng och till sin mamma. Jag kan fortfarande längta efter min mammas goda omsorg när jag är sjuk och klen. Hanna står dock på benen och verkar höra till dom som mår bäst just nu. Hoppas hon klarar sig från kräk och må ill.

Ska krma sönder henne imorgon. Ska krama på världens bästa Amanda också förstårs men henne har vi ändå haft inom sveriges gränser.

Imorgon jobbar jag heldag så det är dags att sova järnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0