Hanna e på väg

Nu är Hanna på väg till Grekland.
Fick sms vid två inatt att dom var på väg och att hon älskade oss mer än jorden är rund. Det känns bra. Måtte dom nu får en underbar semester. Det är verkligen hon värd efter alla tunga nätter hon slitit. Alla månader av sparande då det  knappa studiemedlet inte änns fått användas med tanke på resan. Hon är grym våran Hanna! Nu får hon och de andra tjejerna äntligen komma iväg på sin efterlängtade resa tillsammans och har dom inte minnen ihop så det räcker innan så kommer dom ha det efter den här turen. Unnar henne verkligen solen, värmen och vilan. (hur mycket vila det nu blir!?)

Själv ska jag iväg till jobbet. Det känns också helt okej. Hoppas bara det kommer lite varor idag så jag får massor att göra. Åh, vad jag önskar att jag fick ha ett jobb som var fast. Bara två veckors meningsful sysselsättning kvar. Bävar för all ledighet och mörkret som hösten släpar med sig och släpper över oss nordbor. Inte kul!

Men än är det sommar och än hinner vi njuta.

Må bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0