Flyr till Örebro

Idag är det tvättstugan, städning och packning som gäller. Imorgon åker jag och tjejerna till Örebro för att bo på hotell och göra stan ett par dagar.

Under tiden ska jag bestämma mig för hur hösten ska se ut. Ta några viktiga beslut och ta mig en ordentlige funderare över om bloggen ska fortsätta leva eller om den ska få gå i graven med sommaren.

P.S. Har futt ruskigt med pisk i kort de senaste dagarna. Först av Janne som nu leder fjärde set med inte mindre än 3-0 och sen av alla ungarna som nu i lärt sig spelet. Stor glädje för vissa. (speciellt för Andreas som hellre slår mig än vinner över sin pappa) Själv hatar jag att förlora vilket naturligtvis gör saken ännu roligare för vinnarna. Så. Nu har jag redovisat även förlusterna, även om dom svider. D.S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pppold=10&text=Ingeborg&nb_ppp=10&psize=l&classt=alpha" rel="nofollow">http://www.dafont.com/font.php?file=ruritania&page=1&nbpppold=10&text=Ingeborg&nb_ppp=10&psize=l&classt=alpha

2009-08-27 @ 22:15:53
Postat av: Anonym

pppold=10&text=Ingeborg&nb_ppp=10&psize=l&classt=alpha" rel="nofollow">http://www.dafont.com/font.php?file=dirt2_soulstalker&page=1&nbpppold=10&text=Ingeborg&nb_ppp=10&psize=l&classt=alpha

2009-08-27 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0