God Middag

En ny dag- nya möjligheter.

Gårdagen avslutades med att jag tjuvläste några av de bloggar jag regelbundet besöker. Fick mig ett riktigt gott skratt då jag omnämnts i ett inlägg på en viss Martin Sundbergs blogg. Martin är en av killarna i Onyxs flaggskepp H1.

För några dagar sen hade han ett inlägg om det fantastiska ljudböckerna som han mindes från barndomen. Jag minns dom oxå mycket väl men blev smått förtvivlad, om än en väldigt kort stund, över att mina minnen inte kom från min barndom, utan från tjejernas. Skrev en kommentar om detta. I de senaste inlägget där en tant med rullator varit sur och tvär tyckte Martin att han var tvungen att förtydliga att det INTE var Monika. Vänta Du Martin. Det kanske bara är en tidsfråga, Hur som helst tyckte jag detta var ett rätt komiskt. Ibland är man lättroad.

Läs gärna Martins blogg. www.metrobloggen/hundkast.se  Den är lättsam och ofta riktigt underhållande med mycket självironi där man kan ana att Martin försöker vara en vuxen pappa (till en oerhört söt liten Hedvig som omgivningen kunnat följa från första ultaljudsbilden tills idag, via bloggen) samtidigt som han helst av allt bara vill spela tv spel och göra riktigt grabbiga ting. 

Nu ska jag sätta lite fart.
Ses sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0