Ett sista inlägg för idag

Bokhyllan är ju som bekant flyttad...men sen när jag ska packa in alla böcker och öppnar dörrarna så håller jag på att få den över mig.  Hm! Typiskt!

Inser att den måste fästas i väggen och antagligen måste jag montera bort dörrarna innan jag packar in allt så det blir en lite annan fördelning av tyngden. Men allt det får jag ta tag imorgon. Grannarna uppskattar nog inte att jag drar igång med skruvdragaren så här dags.

Hur som helst har jag kommit en bit på väg även om det känns som om jag gör en sak och så kommer det automatiskt två nya punkter på listan. Se nedan.
Göra Listan! 
  • Köpa ny lampa till badrumsskåpet. Montera denna.
  • Montera dimmer i Hannas rum 
  • Sätta upp Hannas skoställ på väggen.
  • Montera hennes ljuskedja på baksidan av skostället.
  • Laga en elgrunka till en lampa i garderoben. (ja mamma...jag kanske behöver en elektriker)
  • Fästa upp några meter kabel i kabelkanaler. (känner ni nån händig och lång person?)
  • Montera en dimmer i garderoben.
  • Röja balkongen inför vintern.
  • Rensa i Billy skåpet. Samt eventuellt flytta de från vardagsrum till sovrum
  • NY! Få fast hyllan i väggen
  • NY! Köpa transformator till badrumsskåp.

Märkligt. Är det så här för alla? Att man börjar någonstans och så blir det bara mer jobb?

Fortsättning följer...

Nattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0